vytisknout velikost písma 12 najtrápnejších áut posledného desaťročia podľa magazínu Forbes

Magazín Forbes zverejnil dvanástku najtrápnejších áut za poslednú dekádu. Je v nej pochopiteľne veľa amerických, ale na špičke sa prekvapivo stretnete s japonským a nemeckým autom.
12 najtrápnejších áut posledného desaťročia podľa magazínu Forbes

Server CarInsurance.com vyspovedal 1500 respondentov, z ktorých odpovedí zostavil rebríček. Výsledky zverejnil magazín Forbes na svojom webe. Do prehliadky sa dostali crossovery a SUV, MPV, autá v retro dizajne, pick-upy aj jedno vyložene mestské približovadlo.

V niektorých prípadoch ide o svojbytné skvosty, exotov a ukážky odvahy dizajnérov, ktoré zákazníci nepochopili alebo pochopiť nechceli. Ale častokrát to tiež neplatí. Komerčné prepadáky sa v prehľade striedajú s tými úspešnejšími.

12. Nissan Murano CrossCabriolet

nissan_murano_crosscabriolet_4.jpg

Všemožnými kupé-kabrioletmi sa to dnes len tak hemží. Ale Nissan v roku 2010 urobil inú vec. Vzal populárne veľký crossover Murano, ubral mu zadný pár dverí a odrezal strechu. Vznikol tak originálny CrossCabriolet. Zaujímavý a excentrický, to určite. Veď kabriolety do terénu mali väčšinou plátenný len zadný diel strechy. Lenže Nissanu sa podarilo totálne eliminovať praktickosť pôvodného Murana a celok vyzeral ako vaňa na kolieskach. Japonci s touto verziou však počítajú aj u nástupcu. No, budiš.

Pokračujte na 11. miesto:

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY