vytisknout velikost písma 12 najtrápnejších áut posledného desaťročia podľa magazínu Forbes

Magazín Forbes zverejnil dvanástku najtrápnejších áut za poslednú dekádu. Je v nej pochopiteľne veľa amerických, ale na špičke sa prekvapivo stretnete s japonským a nemeckým autom.
12 najtrápnejších áut posledného desaťročia podľa magazínu Forbes

Server CarInsurance.com vyspovedal 1500 respondentov, z ktorých odpovedí zostavil rebríček. Výsledky zverejnil magazín Forbes na svojom webe. Do prehliadky sa dostali crossovery a SUV, MPV, autá v retro dizajne, pick-upy aj jedno vyložene mestské približovadlo.

V niektorých prípadoch ide o svojbytné skvosty, exotov a ukážky odvahy dizajnérov, ktoré zákazníci nepochopili alebo pochopiť nechceli. Ale častokrát to tiež neplatí. Komerčné prepadáky sa v prehľade striedajú s tými úspešnejšími.

12. Nissan Murano CrossCabriolet

nissan_murano_crosscabriolet_4.jpg

Všemožnými kupé-kabrioletmi sa to dnes len tak hemží. Ale Nissan v roku 2010 urobil inú vec. Vzal populárne veľký crossover Murano, ubral mu zadný pár dverí a odrezal strechu. Vznikol tak originálny CrossCabriolet. Zaujímavý a excentrický, to určite. Veď kabriolety do terénu mali väčšinou plátenný len zadný diel strechy. Lenže Nissanu sa podarilo totálne eliminovať praktickosť pôvodného Murana a celok vyzeral ako vaňa na kolieskach. Japonci s touto verziou však počítajú aj u nástupcu. No, budiš.

Pokračujte na 11. miesto:

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY