vytisknout velikost písma 12 najtrápnejších áut posledného desaťročia podľa magazínu Forbes

Magazín Forbes zverejnil dvanástku najtrápnejších áut za poslednú dekádu. Je v nej pochopiteľne veľa amerických, ale na špičke sa prekvapivo stretnete s japonským a nemeckým autom.
12 najtrápnejších áut posledného desaťročia podľa magazínu Forbes

Server CarInsurance.com vyspovedal 1500 respondentov, z ktorých odpovedí zostavil rebríček. Výsledky zverejnil magazín Forbes na svojom webe. Do prehliadky sa dostali crossovery a SUV, MPV, autá v retro dizajne, pick-upy aj jedno vyložene mestské približovadlo.

V niektorých prípadoch ide o svojbytné skvosty, exotov a ukážky odvahy dizajnérov, ktoré zákazníci nepochopili alebo pochopiť nechceli. Ale častokrát to tiež neplatí. Komerčné prepadáky sa v prehľade striedajú s tými úspešnejšími.

12. Nissan Murano CrossCabriolet

nissan_murano_crosscabriolet_4.jpg

Všemožnými kupé-kabrioletmi sa to dnes len tak hemží. Ale Nissan v roku 2010 urobil inú vec. Vzal populárne veľký crossover Murano, ubral mu zadný pár dverí a odrezal strechu. Vznikol tak originálny CrossCabriolet. Zaujímavý a excentrický, to určite. Veď kabriolety do terénu mali väčšinou plátenný len zadný diel strechy. Lenže Nissanu sa podarilo totálne eliminovať praktickosť pôvodného Murana a celok vyzeral ako vaňa na kolieskach. Japonci s touto verziou však počítajú aj u nástupcu. No, budiš.

Pokračujte na 11. miesto:

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY