vytisknout velikost písma 12 najtrápnejších áut posledného desaťročia podľa magazínu Forbes

Magazín Forbes zverejnil dvanástku najtrápnejších áut za poslednú dekádu. Je v nej pochopiteľne veľa amerických, ale na špičke sa prekvapivo stretnete s japonským a nemeckým autom.
12 najtrápnejších áut posledného desaťročia podľa magazínu Forbes

Server CarInsurance.com vyspovedal 1500 respondentov, z ktorých odpovedí zostavil rebríček. Výsledky zverejnil magazín Forbes na svojom webe. Do prehliadky sa dostali crossovery a SUV, MPV, autá v retro dizajne, pick-upy aj jedno vyložene mestské približovadlo.

V niektorých prípadoch ide o svojbytné skvosty, exotov a ukážky odvahy dizajnérov, ktoré zákazníci nepochopili alebo pochopiť nechceli. Ale častokrát to tiež neplatí. Komerčné prepadáky sa v prehľade striedajú s tými úspešnejšími.

12. Nissan Murano CrossCabriolet

nissan_murano_crosscabriolet_4.jpg

Všemožnými kupé-kabrioletmi sa to dnes len tak hemží. Ale Nissan v roku 2010 urobil inú vec. Vzal populárne veľký crossover Murano, ubral mu zadný pár dverí a odrezal strechu. Vznikol tak originálny CrossCabriolet. Zaujímavý a excentrický, to určite. Veď kabriolety do terénu mali väčšinou plátenný len zadný diel strechy. Lenže Nissanu sa podarilo totálne eliminovať praktickosť pôvodného Murana a celok vyzeral ako vaňa na kolieskach. Japonci s touto verziou však počítajú aj u nástupcu. No, budiš.

Pokračujte na 11. miesto:

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY