vytisknout velikost písma 10 najlepších rýchlych áut, ktoré sme testovali v roku 2014

10 najlepších rýchlych áut, ktoré sme testovali v roku 2014

Každý rok sa na našom parkovisku vystrieda mnoho desiatok testovacích áut. Na niektoré by sme najradšej zabudli hneď, iné sa zaryjú hlboko do pamäte. Tu je výber tých, ktoré sme vracali naozaj, ale naozaj neradi.

Pôvodne sme chceli vyhlásiť aj poradie, ale od toho sme nakoniec upustili. Jedná sa totiž o vzájomne nie príliš porovnateľné autá z rôznych segmentov. Spoločná je im schopnosť premeniť jazdu v zážitok - či už vďaka mimoriadnej dynamike, skvelej ovládateľnosti, opojeniu zmyslov vodiča alebo všetkému dohromady. Poradie je teda abecedné:

Fascinácia | Testy | Kombi | Audi | Audi A6

Test Audi RS 6 Avant: sakramentsky schopné kombi

Testy | Kupé | Športové autá | BMW

Test BMW M235i: Spomienka na E46

Testy | Športové autá | Ford | Ford Focus

Test Ford Focus ST: S predokolkou bokom

Testy | Kupé | Športové autá | Jaguar

Test Jaguar F-Type S Coupé: Vďaka za neho!

Fascinácia | Testy | Kabriolety | Športové autá | Morgan

Test Morgan Plus 8: Rýdzo pekelná jazda

Testy | SUV | Porsche

Test Porsche Macan Turbo: Najlepšia jazda spomedzi SUV

Testy | Hatchbacky | Srovnávací testy | Športové autá | Renault | Seat

Duel Seat Leon Cupra vs. Renault Mégane R.S. Cup: Hra o tróny

Testy | Sedany | Srovnávací testy | Športové autá | Audi | Subaru | Audi A3

Test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Testy | Hatchbacky | Volkswagen | Volkswagen Golf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY