vytisknout velikost písma 10 najhodnotnejších automobilových značiek sveta

Spoločnosť Interbrand každoročne zverejňuje zoznam najhodnotnejších značiek, medzi ktorými nechýbajú ani výrobcovia automobilov.

Rebríček vydávaný spoločnosťou Interbrand nie je zameraný špeciálne na automobilový priemysel. Vyjadruje hodnotu najväčších svetových značiek na základe finančných ukazovateľov, povedomie o značke medzi verejnosťou a ďalších kritérií.

Interbrand je konzultačná spoločnosť a patrí do nadnárodnej reklamnej skupiny Omnicom Group.

Tento rok Interbrand zverejňuje svoj ​​prehľad už po štrnásty raz. Prvýkrát mu dominuje americký technologický gigant Apple, ktorého značku Interbrand ocenil na 98,316 miliárd dolárov. Nasleduje Google (93,291 mld USD), tradičný premiant Coca-Cola sa tento rok musí uspokojiť až s tretím miestom a vypočítanou hodnotou značky 79,213 miliárd USD.

Ako ale v rebríčku najhodnotnejších značiek stoja automobilky? Zoznam desiatich nejúspešnejších nájdete v našom rýchlom prehľade:

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Porovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Keď je žiak lepší ako učiteľ

Porovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Keď je žiak lepší ako učiteľ

27. 4. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY