vytisknout velikost písma 10 najhodnotnejších automobilových značiek sveta

Spoločnosť Interbrand každoročne zverejňuje zoznam najhodnotnejších značiek, medzi ktorými nechýbajú ani výrobcovia automobilov.

Rebríček vydávaný spoločnosťou Interbrand nie je zameraný špeciálne na automobilový priemysel. Vyjadruje hodnotu najväčších svetových značiek na základe finančných ukazovateľov, povedomie o značke medzi verejnosťou a ďalších kritérií.

Interbrand je konzultačná spoločnosť a patrí do nadnárodnej reklamnej skupiny Omnicom Group.

Tento rok Interbrand zverejňuje svoj ​​prehľad už po štrnásty raz. Prvýkrát mu dominuje americký technologický gigant Apple, ktorého značku Interbrand ocenil na 98,316 miliárd dolárov. Nasleduje Google (93,291 mld USD), tradičný premiant Coca-Cola sa tento rok musí uspokojiť až s tretím miestom a vypočítanou hodnotou značky 79,213 miliárd USD.

Ako ale v rebríčku najhodnotnejších značiek stoja automobilky? Zoznam desiatich nejúspešnejších nájdete v našom rýchlom prehľade:

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY