vytisknout velikost písma 10 dôvodov, prečo je Festival rýchlosti v Goodwoode lepší než autosalóny

10 dôvodov, prečo je Festival rýchlosti v Goodwoode lepší než autosalóny

Tento víkend sa na panstve lorda Marcha opäť koná slávny Festival rýchlosti, ktorý behom rokov vyrástol z komornej prehliadky zberateľských áut vo veľkolepý sviatok motorizmu. Sme na mieste, aby sme pre vás pripravili reportáž so skutočne vyčerpávajúcou galériou. Nateraz ponúkame aspoň malú ochutnávku v podobe desiatich dôvodov, prečo je podľa nás Goodwood lepší než akýkoľvek tradičný autosalón:

1. Tie najzaujímavejšie autá vidíte – a počujete! – v akcii

1. Ta nejzajímavější auta vidíte – a slyšíte! – v akci.jpg

2. Zblízka sa dostanete aj k absolútnym unikátom

2. Zblízka se dostanete i k absolutním unikátům.jpg

3. Stánok tu majú všetky významnejšie automobilky

3. Stánek tu mají všechny významnější automobilky.jpg

4. A niektoré z nich tu aj poodhalujú svoju budúcnosť

4. A některé z nich tu i poodhalují svoji budoucnost.jpg

5. Kam otočíte hlavu, tam je niečo pozoruhodné

5. Kam otočíte hlavu, tam je něco pozoruhodného k vidění.jpg

6. Na svoje si prídu milovníci motoršportu

6. Na své si přijdou milovníci motorsportu.jpg

7. Ale občas na trať zablúdi aj nejaký offroad

7. Ale občas na trať zabloudí i nějaký offroad.jpg

8. Dokonce aj kolóny sú tu cool

8. Dokonce i kolony jsou tu hrozně cool.jpg

9. Toto!

9. Tohle!.jpg

10. Celá akcia má rozkošný retro nádych

10. Celá akce má rozkošný retro nádech.jpg

Náklady na cestu a pobyt redaktora hradí Mazda.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY