vytisknout velikost písma 10 áut, ktoré vydržali vo výrobe celé desaťročia

Máte v garáži alebo pred domom auto modernej doby, či vozidlo s rodokmeňom? Pri dnešnom tempe obmeny jednotlivých typov neprekvapí, že roky od novinky k novinke sa počítajú na prstoch jednej ruky. Pritom automobilová história pozná vozy, ktoré sa aj bez veľkých premien vyrábali po niekoľko dekád.

Watburg 353

10. Wartburg 353: 23 rokov

Veľký rodinný automobil s obrovským kufrom a jednoduchou konštrukciou bol snom každej rodiny milujúcej kempovanie. Či už do kufrovej varianty, alebo do kombíku Tourist sa dalo naložiť neuveriteľné množstvo batožiny. V roku 1965 by sa aj na európske pomery jednalo o pomerne moderné vozidlo, nebyť dvojtaktného motora montovaného až do konca 80. rokov 20. storočia.

V roku 1988 došlo k pokusu o modernizácii. Veľmi mierne sa zmenila čelná maska​​, pod kapotu pribudol benzínový štvortakt. Zlúčenie oboch nemeckých štátov v roku 1991 ale znamenalo koniec značky Wartburg.

Pokračujte na ďalšiu stranu:

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY